تعریف تجارت الكترونیكی e- commerce

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

توجه : این فایل به صورت فایل ورد (Word) ارائه میگردد و قابل تغییر می باشد


 تعریف تجارت الكترونیكی e- commerce دارای 41 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعریف تجارت الكترونیكی e- commerce  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

 

بخشی از فهرست مطالب پروژه تعریف تجارت الكترونیكی e- commerce

تعریف تجارت الکترونیکی(e- commerce)

تفاوت کسب و کارالکترونیکی و تجارت الکترونیکی

سیستم‌های اطلاعاتی بازاریابی

مدیریت روابط با مشتری

روشهای تبلیغات و بازاریابی در اینترنت

تبلیغ با استفاده ازبنر (Banner)

سیستمهای اطلاعاتی تولید

برنامه ریزی مواد مورد نیاز (MRP)

سیستمهای اطلاعاتی منابع انسانی (HRM)

مدیریت منابع انسانی و اینترنت (HRM and the Internet)

مدیریت منابع انسانی و اینترانت

سیستم‌های اطلاعاتی حسابداری

سیستم های متقابل سازمان

معماری کاربردهای سازمان

انسجام کاربردهای سازمان

سیستمها‌ی TPS

 
 

مقدمه :

-    تجارت الكترونیكی جابه جایی همه داده های بازرگانی میان خریدار، فروشنده و دیگر سازمانها به كمك فناوری اطلاعات است.
-     تجارت الكترونیكی فعالیتهای بازرگانی است كه به روش دیجیتالی و از راه شبكه‌های رایانه‌ای انجام می‌گیرد. امروزه بسیاری از داد و ستدهای میان شركتها با مشتریان، بدینگونه است.
تفاوت كسب و كارالكترونیكی و تجارت الكترونیكی
كسب و كار الكترونیكی همان تجارت الكترونیكی است. با این تفاوت كه فرآیندهای داخلی، از قبیل تولید، مدیریت انبار، توسعه محصول، مدیریت ریسك، مدیریت سرمایه، مدیریت دانش و منابع انسانی هم در كسب در كار الكترونیكی پوشش داده می‌شوند. پس دامنه كسب و كار الكترونیكی وسیع‌تر از تجارت الكترونیكی است.
سیستمهای اطلاعاتی تجاری وظیفه ای در سازمان
سازمانها به طور سنتی براساس حوزه‌‌های عملیاتی یا وظیفه‌ای  مستقل از یكدیگر تقسیم‌بندی و سازماندهی شده‌اند. واحدهای سازمانی به یك سیستم  و نظام خاص مانند تولید، بازاریابی، فروش و مالی مرتبط هستند. براساس همین دیدگاه و به منظور هماهنگی بین IT و بخشهای مختلف سازمان سیستمهای اطلاعاتی تجاری و وظیفه‌ای نظیر سیستمهای اطلاعاتی تولید، بازاریابی، منابع انسانی، مالی و حسابداری بوجود آمده‌اند؛ كه هركدام باعث بهره‌وری بیشتر سازمان سرعت و دقت بالاتر و ایجاد فرصتهای جدید شده‌اند. این سیستمها در هردو شركتهای بزرگ و كوچك استفاده می‌شوند. با استفاده از این سیستمها، فناوری اطلاعات در هر بخش ساختار وظیفه‌ای وارد شده و تحولی شگرف ایجاد كرده است.
سیستم‌های اطلاعاتی بازاریابی
سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی تكنولوژی اطلاعات را برای حمایت از اجزاء اصلی وظیفه بازاریابی به كار می‌گیرد.
وظیفه تجاری بازاریابی شامل برنامه‌ریزی، تبلیغات و فروش كالاهای موجود در بازارهای موجود و توسعه تولیدات جدید و بازارهای جدید برای جذب بهتر مشتریان موجود و مشتریان بالقوه است. شركتهای تجاری امروزه همزمان  با تغییرات سریع محیطی از تكنولوژی اطلاعات در انجام بهتر و سریع تر وظایف بازاریابی كمك می‌گیرند. برای مثال اینترنت و اینترانت و سایتهای وب فرآیند بازاریابی تعاملی را فراهم می‌كنند به این ترتیب كه مشتریان می‌توانند درایجاد، بازاریابی، خرید و بهتر كردن كالاها و خدمات با شركتهای تجاری شریك شوند.

لینک کمکی